Znovu objednat lze pouze objednávky s položkami, které jsou nyní dostupné.
1. Pizza Hawai
2x
157 Kč
+ Mozzarella 2x 15Kč, + Šunka 1x 15Kč
11:37 29.10.2017
Objednávka
Ostrava 702 00, Foerstrova 19a
324 Kč
Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO ONLINE OBJEDNÁVKY A REZERVACE V RESTAURACI MAREK’S CULINARY BISTRO & CATERING
Poskytovatel služby:
Marek Socha, IČ: 08889392
Se sídlem na adrese Jiráskova 893/69, 74101 Nový Jičín
(„Poskytovatel“)
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují práva a povinnosti poskytovatele a třetích osob – zákazníků („Zákazník“), kteří si u poskytovatele objednají prostřednictvím internetu dále popsané služby. Odesláním objednávky vytvořené na webových stránkách www.socha-culinary.cz („Webové stránky“) vyjadřuje Zákazník souhlas s obsahem těchto VOP.
2. Poskytované služby
2.1 Poskytovatel, jakožto provozovatel restaurace Marek’s Culinary Bistro & Catering, umístěné na adrese Dvořáková 41, 741 01 Nový Jičín („Markovo Bistro“), nabízí Zákazníkům v souladu s těmito VOP následující služby, které jsou službami dle § 1840 písm. g) občanského zákoníku (tedy prodej potravin, nápojů či jiného zboží běžné spotřeby):
a) Příprava a prodej pokrmů z rozvozového menu Markova Bistra umístěného na Webových stránkách, a to v provedení „s sebou“, tedy pokrmy zabalené k přepravě a určené ke konzumaci mimo restauraci Markovo Bistro. Aktuální jídelní lístek obsahující také gramáž, seznam alergenů a další právními předpisy vyžadované informace je k dispozici na Webových stránkách;
b) Prodej nápojů nabízených v rozvozové menu umístěném na Webových stránkách;
c) Služba přepravy objednaných produktů z Markova Bistra na Zákazníkem udanou adresu. Dostupnost a cena přepravy bude Zákazníkovi sdělena vždy v rámci vytváření internetové objednávky.
2.2 Další služby lze případně objednat u Poskytovatele jen pokud jsou nabízeny na Webových stránkách jako služby, které lze objednat prostřednictvím internetu.
3. Objednávky
3.1 Objednávku si vytváří Zákazník na Webových stránkách prostřednictvím objednávkového formuláře.
3.2 Odesláním objednávky činí Zákazník Poskytovateli nabídku na uzavření smlouvy o dodání objednaných služeb. K uzavření smlouvy o dodání objednaných služeb dojde až v okamžiku, kdy Poskytovatel Zákazníkovi odešle potvrzení objednávky.
3.3 Odesláním objednávky Zákazník souhlasí s cenami a podmínkami objednaných služeb uvedených na Webových stránkách.
3.4 Všechny ceny jsou uváděny jako konečné a zahrnují i DPH.
4. Práva a povinnosti stran, práva z vadného plnění
4.1 Prodej alkoholických a/nebo tabákových výrobků je možný pouze osobám starším 18 let s tím, že při jejich převzetí jsou zákazníci povinni se prokázat platným dokladem totožnosti.
4.2 Zákazník je povinen uvádět do objednávky správné a pravdivé údaje a předcházet vzniku škod. Zejména je povinen uvést správnou a úplnou adresu místa doručení a funkční a existující kontaktní údaje.
4.3 Zákazníkovi, který je spotřebitelem, náleží práva na ochranu spotřebitele. Zejména je oprávněn uplatňovat práva z vadného plnění dle § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, jakož i požívat ochranu dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Současně Zákazník bere na vědomí, že dle § 1840 písm. g) občanského zákoníku se na služby a produkty prodávané poskytovatelem dle těchto VOP nevztahuje § 1820 a násl. občanského zákoníku, a to ani právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od uzavření objednávky.
4.4 Pro případné mimosoudní řešení sporů se Zákazník, který je spotřebitelem, může obrátit i na Českou obchodní inspekci (Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz).
4.5 Reklamace se uplatňují u Poskytovatele, a to elektronicky na adresu: XXX. Poskytovatel přijetí reklamace elektronickou formou Zákazníkovi potvrdí.
4.6 Zákazník je při převzetí povinen zkontrolovat předávané zboží a zjevné vady je povinen reklamovat ihned. Převzít dodané zboží je Zákazník povinen pouze pokud se v podstatných částech neodchyluje od objednávky.
4.7 Veškeré potraviny a nápoje dodávané ze strany Poskytovatele jsou určeny k okamžité spotřebě a není je možné po dodání skladovat.
4.8 Skutečná hmotnost potravin se může lišit o +/- 10 % od hodnoty uvedené na Webových stránkách. Na Webových stránkách je hmotnost potravin uvedena v syrovém stavu.
4.9 V případě vad dodaného zboží má Zákazník nároky definované občanským zákoníkem s tím, že volba mezi zákonem přiznanými nároky náleží zákazníkovi. Od jednou provedené volby se však již není možné bez souhlasu Poskytovatele odchýlit. Veškeré vady musí být uplatněny u dodaných potravin a pokrmů ihned při jejich převzetí.
4.10 V případě reklamace zajistí Poskytovatel odvoz reklamovaného zboží zpět, posouzení reklamované vady a vyrozumění Zákazníka o výsledku reklamačního řízení a způsobu vyřešení reklamace v zákonné lhůtě. V případě oprávněné reklamace nese veškeré náklady s ní spojené Poskytovatel, bude-li reklamace neoprávněná, je Zákazník povinen všechny tyto náklady uhradit. V případě oprávněné reklamace má Zákazník právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může Zákazník u Poskytovatele uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po převzetí.
4.11 U služby přeprava je doba určená pro doručení objednaných služeb a zboží orientační a může se od skutečného termínu dodání lišit v návaznosti na dopravní situaci a kapacitní možnosti Poskytovatele, maximálně však o 180 minut oproti době uvedené v objednávce.
5. Cena a způsob její úhrady
5.1 Veškeré ceny služeb a zboží dodávaných Poskytovatelem budou uvedeny jako konečné v potvrzené objednávce. Ceny zahrnují také DPH v aktuální výši.
5.2 Způsob úhrady ceny je sjednán následovně:
a) Cena bude uhrazena platební kartou Zákazníka s tím, že platba budce realizována prostřednictvím platební brány na Webových stránkách. Cena splatná nejpozději při odeslání objednávky.
b) Cena bude uhrazena platební kartou Zákazníka s tím, že platba budce realizována prostřednictvím platebního terminálu poskytovatele služby přepravy. Cena splatná nejpozději při předání objednávky Zákazníkovi.
c) Cena bude uhrazena v hotovosti Zákazníkem s tím, že platba budce realizována u poskytovatele služby přepravy. Cena splatná nejpozději při předání objednávky Zákazníkovi.
d) V případě prodlení s úhradou sjednané ceny je Poskytovatel oprávněn vyžadovat po Zákazníkovi také úrok z prodlení ve výši stanovené právními předpisy.
6. Osobní údaje
6.1 Poskytovatel ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“) informuje Zákazníka o zpracování osobních údajů pro účely uzavření a plnění smlouvy, vytvoření, vedení a používání uživatelského účtu, vytvoření, zpracování a doručení objednávky, vytvoření, zpracování a realizace rezervace místa, zpracování a inkaso plateb, řešení reklamací, ochrany práv a vymáhání pohledávek, marketingové účely, a plnění veřejnoprávních povinností Poskytovatele v rozsahu jméno, příjmení, adresa, čas rezervace, rezervované místo, údaje o platbě a platebním prostředku, e-mailový a telefonický kontakt, historie objednávek, po dobu 10 let.
6.2 Osobní údaje Zákazníka mohou být sdíleny s poskytovateli internetového objednávkového systému, rozvážky, a platebních služeb za účelem vytvoření, vedení a používání uživatelského účtu, vytvoření, zpracování a doručení objednávky/rezervace, řešení reklamací, provádění inkasa a zpracování platby, a s účetními, daňovými a právními poradci za účelem ochrany práv a vymáhání nároků.
6.3 Zákazník souhlasí ve smyslu § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího.
7. Závěrečná ujednání
7.1 Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1. 9. 2024.
7.2 Tyto VOP tvoří nedílnou součást každé dílčí smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
7.3 Práva a povinnosti stran se řídí těmito VOP, smlouvou uzavřenou mezi Poskytovatelem a Zákazníkem a právním řádem ČR. Veškeré případné spory související s těmito VOP budou rozhodovat soudy ČR, dle procesních pravidel platných a účinných v ČR, a to bez ohledu na státní příslušnost Zákazníka.